من یک فروردینی ام

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

من یک فروردینی ام

 

من یک فروردینی ام

یه فروردینی شیطون

یه فروردینی لجباز

یه فروردینی که حرف زور تو کلش نمیره

یه فروردینی که خندش واسه دیگران و گریش برای خودشه

یه فروردینی که هرچی اراده کنه هرچی بخواد ب دست میاره

یه فروردینی که جواب بدیتو با خوبی میده بلکه شرمنده شیو با بقیه این کارو نکنی

یه فروردینی که با تمام احساسی بودنش  میتونه با منطقش خلا صلاحت کنه

یه فروردینی که بادیدن بغض دیگران گریه هاش صورتشو میشورن دلش طاقت ناراحتی دیگران رو نداره

یه فروردینی که عاشق خیس شدن زیر بارنه بدون ذره ای  احساس سرما

یه فروردینی شاید زیاد مغرور و خودخواه بنظر ربرسه اما از بی ریا ترین ماه هاس

این یادت نره وجود یک فروردینی نه تو زندگیت تکرار میشه نه تکراری



نظرات شما عزیزان:

خودم
ساعت17:22---29 خرداد 1393
ببند دهنتو طوری حرف میزنی که هرکی ندونه باورش میشه تو ادم با شخصیتی باشی .

تو از شخصیت بو نبردی که بخوای ازش حرف بزنی .

تورو فران زر نزن . برو گمشو بچه .
پاسخ:خونسرد تر از اونیم که حرفای تو بخواد رو زندگیم اثر بزاره توی با شخصیت بودن من شکی نیس حداقل کاری که میتونی بکنی اینه که حرمت خدارو نگهداری و حرف ازر قران نزنی


فاطمه
ساعت21:10---24 خرداد 1393

مطمنی ................. .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اره این خصوصیات مال فرودینی هاست درست اما تو جز ادما حساب نمیشی که بخوای تو یک ماه خاص خودتو جا بدی . این خصوصیات تو نیست یه ادم اشغالی مثل تو عیر ممکنه که این خوصیاتو داشته باشه .
اینقدر خودتو تحویل نگیر ماها تورو ادم حساب نمیکنیم .

پاسخ:من ب عنوان مدیر وب میتونستم نظرتو تایید نکنم یا حتی ویرایشش بدم و چیزایی ک خودم میخوام رو بنویسم اماصحبت هر فرد نشوندهنده شخصیت خودشه و من اگر قرار بود نسبت ب لیاقت شما باهاتون صحبت کنم چیزی نبود که در شان من باشه من کسیو مجبور ب امدن توی وبم نکردم که بخواد پستای منو بخونه و کامنت بذاره شما هم اگه انقدر سختتونه منو بعنوان ادم حساب کنین خوب چرا خودتونو اذیت میکنین و به وب من سر میزنین این راسته که  ادما در باره ی ارزوهاشون زیاد حرف میزنن و اگه بهش دست پیدا نکنن میرن پشت سرش زر میزنن خوب شماهم یکی از همونا :-) 

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 خرداد 1393برچسب:,

] [ 13:43 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه